4 Ekim 2009 Pazar

yine gece oldu işte ...o sırasını hiç kaptırmaz ki

Gece oldu...Bugün ay yok ama...Ayın evrelerini bilirim de ne zamana denk geldiklerini bilmem.Balkona çıkarım aaa yarım ay ,aaa dolunay,aaa ay kaybolmuş şeklinde biliyorum dediysem de.Yine de ilkokulda hatırlıyorum hocamız ödev vermişti.Bir ay boyunca ayın hareketlerini takip edecektik ve defterimize hergün bir tane evresini çizecektik.Aradan bir ay geçti ve ben ne yaptım,ne yapacağım ödevi falan çoktan unuttum tabi ki.Notlarım hep 5'ti ama hem sınavları ,hem de ödevi hep unutur ve son ana bırakırdım.Neyse hoca başladı kontrol etmeye ön sıralardan -Allah'tan o zamanlar kızlar arasında boyum uzun diye arka sıralara geçmiştim-,tabi sınıfta bir duruşumuz da var ödevini yapmamış damgasını da yediremiyorum ,başladım sırayla çizmeye hemen nasılsa belli başta yok sonra yavaş yavaş oluşuyor sonra yine yavaş yavaş azalıyor ve kayboluyor.Tabi ki yırtmıştım paçayı.Sınavlara,hocalarıma,anne-babamın görüşlerine hep önem verdim şimdiye kadar ki okul hayatımda,nitekim bekletilerin karşılığını da verdim ama şu düzenli olmayı bir beceremedim.İlkokulda neyse , şimdide o hala, ilk iki gün manyak defter tutarım sonra ne ben defteri görürüm ne o beni görürse tanır.Haa manyak güzel yazarım hatta el yazım da güzeldir ama sorsan yazar mısın ancak kafama esecek de şöyle şiir vs yazarsam öyle yoksa kargacık burgacık derken sınav dönemim not fotokobilerine sermaye yüklemekle geçer.Şu da var ki sırf bu yüzden ağustos böceği muamelesi görüyorum üniversitede ,sen not alma,sen kasma sınav dönemi görürüz diye bakıyorlar.Hatta açık açık söyleyenler de var ama desen ders de mantıklı laf eden ilk beşi say oradayım,ortalamada say oraya bile talibimdir .Annem yavaş atın çiftesi pek olur derdi pek uymadı buraya ama söleyiverdim.Bu arada pek şişirdim kendimi herhalde zaten öyle ufacık değilim sığmayacağım bir yere.
Kendime anlam veremiyorum.Tembelim desem onu da diyemem yok tersi desem o da değil.Misal geç kalkmaktan nefret ederim,tatil günü de olsa işim gücüm varsa erkenden dikilirim ayağa -sorumluluk diyorlar herhalde buna- ,saatinden evvel hazır ve nazır olurum ama desen ki hangi yapmak istediğin şeyi bir ay boyunca düzenli olarak devam ettirdin işte buna cevabım pek bir bulutlu olur.Spora başlarım 2 haftaya bıkarım ,diyet hepten mök zaten,bir kurs bir şey olur beni itekleyen haydi gidelim diyen biri olacak da öyle yoksa bir üşengeçlik çöker ki,ya da illa bir nedenim olacak,mesela eskiden dershaneye giderken hoşlandığım bir çocuk vardı ,her çalışma aktivitesine hevesle giderdim -acaba öss'yi kazanmada yardımcı olmuş mudur,o çocuğa teşekkür etsem mi?Amaaan şimdi sakalını bıyığını salmış o da bir yerlerde öğrencidir ..- ,sanırım benim formülü çözdüm :
bir tane ben+ itici kuvvet (motive kaynağı)= sonuç-her ne elde edilmek isteniyorsa-

Her neyse kısacası şu an motive kaynağı konusunda yetersizim. Günde toplam 4 ve ya 5 saatimi yollarda geçirmemi bile gözardı edeceğim ,hayatımdan dır dır etmeyeceğim bir neden lazım...lazım...lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder