3 Ekim 2009 Cumartesi

dinliyorum bir şeyler ...

Önceden The Cure dinlemezdim zaten dinlemeden uyuz olduklarına karar vermiştim.Geçenlerde otobüste rastgele bir şarkı çıktı karşıma ,şarkı adını falan söylememişlerdi ben de aklımda kalanları kaydedip evde arattım, bu vatandaşlarınmış meğer şarkı.Şimdi tüm şarkılarını dinliyorum ve insanlara karşı da kullandığım bu önyargıdan nefret ediyorum.Tamam hepsi manyak değil belki şarkıların ama dinlenir.Yalnız şunu da itiraf edeyim bazen –inanılmaz duygusalsam ve yabancı sözcükler kar etmiyorsa-bu tür şarkıların hepsini bir köşeye fırlatıyorum ve hiç dokunmuyorum.Zaten bir insan her şeyi 7/24 sevmek zorunda değil diy mi?Bu yüzden sevmiyor da sayılmaz.Neyse şu an öyle salık bir vaziyetteyim bizim chilli vatandaşları –Red Hot- ya da coldplay gibi ferahlatan bir grubu dinleyebilirim demek bu .Cranberries gücenmesin tabi de zamanında sözlerini ezberlemiş olduğumdan şarap gibi bekletip bekletip arada bir dinliyorum. Bu tür şarkıları köşeye attığım malum zamanlarda Joy fm'de ne çalıyorsa onu dinlerim,bazen parazit yapıp uyuz şarkılar koysalar da genelde iyiler.Şimdi o kadar yabancı heriflerden bahsettim bizde hiç kimse yokmu yani elbette var.Misal Candan Erçetin,bu kadın nasıl bir şeydir ya,ne sesine bir şey oldu ne kendisine.Kadının paparazzilere tenezzül etmem dercesine hep köşesinde takılmasına,o gür parlak sesine,sözlerinin bir gerçekten bir mana içermesine bayılıyorum.Tabi Sezen abla da ayrı mesele ama son albümlerinin şarkılarının hepsinden haz etmiyorum.şu kardelen kampanyası falan güzel olabilir de şarkısına falan sinir oluyorum.Tabi Tanju Okanımsı konuşur gibi söylemeye başlaması güzel olmuş .Şebnemdi teomandı bunlar öylelerki ismini söylesen klişe olur söylemesen ayıp olur ,en iyisi alakasız olarak Norah Jones'la bitireyim hatta abartıp Sagopa'ya dalayım mı?Neyse şimdi tüm müzik mazisini deşmek saçma zaten tüm bunlar kimin umrunda ,kimsenin ,benim bile değil başkası niye taksın ki…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder