2 Ekim 2009 Cuma

konu:şu hormon meselesi

Özellikle kadınlara yapışmış bir suç gibidir hormonların düzensizliği .Bunu şuan değerlendirmem doğru değil , hem başım hem de düşüncem ağrıyor biraz.Sadece şu öznel ben ben diyen kısmı konuşacağım.İşte o hormonlardan mıdır nedir ,bir ağlayasım geliyor,bir gülesim,bir an dövmek istediğime 2dk sonra sarılasım geliyor.Kızıyorum niye olduğunu unutuyorum,seviniyorum onu zaten hiç bilmiyorum.O değil de insanlara yazık.Dengesiz fırtına geliyor diye kaçmalarını istemem.Zaten dost dediğin kaç tane onu da hormonlara kurban etmek saçma olurdu.
Hamilelerde daha da cinsleşiyormuş mesele.Mesela normalde bayıldığın kocan uyuz,gıcık biri gibi gelebiliyormuş falan.
Aman kadın olmak zor zanaat zaten.Kadın olmak varmış diyen var mıdır?Neyse bunu daha sonra tartışırım,yoruldum,gidip yatayım mı yok canım gecenin köründe uyanırım falan ...Hımm gidip ablama sataşayım ne deolsa kardeş ne yapsam yarın unutmuş oluyor,aile bu gibi şeylere birebir cidden.Mesela anneme sımsıkı sarıldım aniden kadın he ne hımm hımmm şeklinde tepki verdi.Sevgi ihtiyacı,hormonların kafayı yemesi,kafa karışıklığı,boşluk şu bu ortaya karışık yaptım ve gidiyorum,gittim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder