3 Ekim 2009 Cumartesi

Rüya dediğin bilinçaltı şakası değil mi?

Aa şunu şunu mu gördün kısmet demek,bu rızık demek bla bla bla.Hepimiz amatör rüya yorumcularıyızdır ya zaten.Yani piyangoya kuş resmedilmesinin sebebinin bu olduğunu bile düşüneceğim neredeyse çünkü kuş kısmet,talih pek çok şey demek .Annem söylerdi hep,kuş mu gördün ooo çok güzel,peki uçuyor muydu der -genelde kazık gibi duran bir kuş görmek zordur zaten de neyse- evet derim,ooo o zaman daha da iyi talihin açıldı falan der .Ben de o zamana dek kara bahtlı olarak dolaşırken bir anda şansım döner vs vs.Böyle olsaydı iyi olurdu tabi de.
Rüyama geleyim,ablamla birlikte bir yolculuğa hazırlanıyorduk ve ben ne varsa içine tıkıştırıyordum sırt çantamın ama o kadar acelemiz varmış ki otobüsü kaçırdığımızı bile düşünüyorum ,neyse uyandım sonra dolandım bizimkileri kaldırdım geri yattım ki aynı rüyaya devam ettim,hala hazırlanıyorum ve hala geç kalıyoruz.Bu kadar monoton ve sıkıcı bi rüya pek de bir şey anlatmaz herhalde.
Neyse yine dün gece bir diğer rüyam sabah namazı zamanındaydı -annem bunu da der,eğer sabah namazında görürsen yorumlar daha doğru olurmuş ,diğerlerinde şeytan karışırmış rüyaya haa bir de kan görürsen rüya tümden yalan olur muş ki o da ayrı mesele- ,dayımların evindeydik hiç sevmediğim bir akrabam var ,x kişisi diyelim,kendisi normalde erkek ama rüyamda aynı x kişisi bildiğin kadındı ,aynı yüz ,aynı davranışlar ama kadındı,ha ha ona verdiğim ceza bu mu yani bilnçaltımda ,hiç yaratıcı değilmişim dedim uyandığımda, neyse devam edeyim dayımın eviyle yapışık bir ev daha varmış yani bu ev oraya açılıyormuş,ablamla arkadaşları orada takılırmış,ablam tabakları o eve götür diye emir verdi ben de bir baktım o evde başkaları var,dayıma seslendim,arkadaşıymış meğer onlara kiralamış,yalnız arkadaşları benim yaşlarımdaydı ve dana gibi fıstık yeşili bir elektro gitarları vardı o da garip bir ayrıntı tabi çünkü dayım bildiğin evli 2 çocuklu 40 'a merdiven dayamış bir adamdır-rüyalarım bana çalışıyor tabi-.Hala rüyamın içindeyken aklımdan geçen iki soru vardı ,bu elektro kimin ve bu birbirine açılan kapıyı hep açık mı tutuyorlardı -yani birbirlerini mi izliyorlar-.İşte bu kadar,şöyle hayalgücünün son vitese taktığı bir rüya -lütfen onlardan göreyim artık- görürsem anlatmayı isterim.
Tatlı rüyalar -bu lafı biri bana dedi diye tatlı rüya gördüğüm hiç olmadı-...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder