1 Ekim 2009 Perşembe

cep telefonu:insanları en uygunsuz anda yakalayabilen ve rahatsız edebilen aygıt şeysi

Evet yukarıda telefonun tanımlarından birini verdim,olumlu özellikleri dışında yazık ki uyuzlukları da var.Arkadaşın,yakının herneyse telefonunu vermesen olmayacak birinden gelen bir arama bazen insanı o kadar rahatsız eder ki.İşte böyle zamanlardan birindeyim şu an ve Allah'ım benim telim olmasa şuan bu kişi bana ulaşamayacaktı ve rahat rahat yayılmış ders olmamasıyla gelen rahatlıkla yayılıp film izleyecektim...Şimdi 97m'nin yollarını tutacağım tıpış tıpış...Biliyorum tembelin,üşengecin tekiyim ama isteğim buysa napalım yani.Kendimi mi öldüreyim bugün evde kalmak belki bir çok gün evde kalmak,pineklemek hoşuma gidiyorsa.Bir telefon daha gelmeden gitmeliyim.Çabucak dönmeye çalışacağım.Öptüm cep telefonu icadörünün gözlerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder