10 Ocak 2010 Pazar

Yukarı bakın ve başlık arayın ,bakın bakın az daha derine bakın,göremediniz mi bir şey,hımm evet o zaman yok,aslında hiçbir zaman yok,niye mi,baktım her seferinde ana fikir bazında birkaç kelime atıyorum bu seferki de piyangodan çıkıversin nolucak ki...

Okulsal bir uğraş, insanın midesini ayağa kaldırıp ,zihinsel düğümlenme yaşatır mı?Evet efenim gayet de yaşatır.Mecburiyetlerin boyunduruğunda geçirdiğim saatlere mi yanayım ?yoksa,yoksası yok mi yanayım işte...Herneyse gene virüsçükler akın etmiş bilgiyuvamıza,bilmem kaç dakilardır onları bir yere yedeklemeye uğraşıyorum,bunun ne kadar sıkıcı bir iş olduğunu bilirsiniz...Tam şu an da duygusal dumurluk yaşıyorum,hiç bir his yok.Bozmayın ,hayır,yorum yapınca hemen kötüye evrildi en azından tarafımı belli edeyim diye...O kadar da uyudum,neden alamıyorum uykumu,neden tatlı rüyalar göremiyorum bir süredir,neden şuan ki negatif her şey günlerdir devam ediyormuş gibi bir izlenim veriyor bana,az önce ablasıyla dünyanın en iğrenç beatbox taklidini yapıp kahkalar basan çatlak ben değil miydim ki?Hımm kelimelerim balçıktan sıyrılır gibi çıkıyor farkındayım,ondandır ki susmak şuan aladır,hiç konuşmasaydın da denilebilir amma inanın böyle zamanlarda susmak daha kötüdür,saçma da olsa söyleyeceksin bir şeyler ,düşündüklerini şeyleştireceksin,dokunulur yapacaksın ki onlardan bir kaç metre de olsa uzaklaşabilesin,seni başkasıymış gibi görüp o başkası için ah vah çekeceksin kendin için değil...Gittim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder