18 Ocak 2010 Pazartesi

Ender Saraç bitkisel çözümler ve domuşuk çözümlemesi

Geçen tv'de mr.Ender Saraç nolur erken kalkııınn diyordu,hani vücudun işleyişinin mükemmmeliyete yakın olması açısından,aslında şu doğru erken uyanınca böyle bir hoşluk nüfuz ediyor,tam uyandığım anda bir sarılma duygusu geliyor ,sağa sola kıvrılıp dünyaya hoşgeldiniz burası işte sizin o bildiğiniz ve hala yaşadığınız,hala aynı yerdir yazısını görünce o şevkatli duygular yerini yataktan çıkılmayasıca hallere bırakıyor.Ne diyordum heh Ender evet dediği doğru da kardeşim ruhumun ileyişi açısından kalıcı olan bir şey söyleyiversene,tükkanlara gidiyosun böyle aktarlara neyin, alıosun karga ,ot burnu ,kurbağa üfürüğü ama bana çözüm bulamıyorsun pek ayıp ,pek ayıp...Şaka ayrı yana doğal çözümlerin yanındayım hani ot çöp,baharat falan iyidir aram,zaten annem hastalandığımda doktordan evvel bitki örtüsüne sarılır,bir de terle üstüne lafını duydum mu kendimi pek rahat hissederim.Ah Ender yazıma da girdin bak ama çık şimdi yahu ben senin üzerine yazmayacaktım ki...

Bıdı bıdı etmek istemem de bu tatil bana yaramayı engelleyecek yoğunlukta seyredecek gibi...Akraba işleri,evimizin bir başka yere konuşlanacak olması ,abla mevzuları...Yaw uğraştırmayın bunlarla beni off olması da gerek napsam ki,katlanıcaz tabiki soruya bak.Hormon dengesizliklerimin hat safhada olduğu şu günde gözüme boğuk gözüküyor her şey...Domuşuk geldi aklıma,hani geniş cevahür-ül sülaleyn'de çığırıyorlar ya balık etli kadıncağıza pek hoşuma gidiyor,ablam da hakeret olarak söylediği domuşuğu sevdiğimi görünce kendisine söylediğim mandalina -birinci kısım vurgulu söyleniyor- kelimesine seve seve tabi oldu.Domuşuuuuukk he he çok şeker değil mi?Sıfatlarım ilginçtir zaten,bir arkadaşım canavar der -ama bi tatlı der bi tatlı der ki-,bir diğeri cadıların başkanı der,biri pika pika der -bunu da pek severim-,derler de derler işte...Neyse ortalığı ben bastı,ben benden bıktım cümle bıkmadı...Öyleyse gidiyorummmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder