25 Aralık 2009 Cuma

AWAKING THE JELLYBONS -VOLUME 1

Bu başlığı çok mu aradın diyeceksiniz yok ilk aklıma gelen film afişi nitelikli ismi seçmeye çalıştım ki gayet uygun olmalı.Her zaman ki gibi Bim'e gitmiştim,bu sefer bir farklılık olsun diye haribo değil de jelly-belly yazan paketi aldım,almamla birlikte kafamda kocaman flaşlar patlatan bir ampül yandı.Geçenlerde de nette rastladığım üzere jelibonlarla farklı kompozisyonlar oluşturmak ve bunları fotoğraflamak.Okula geldiğim gibi bir Elif buldum ve oda çağrıma kulak verdi,bu kutsal görevde birlikte savaşmayı kabul etti.İkimizde yorgunluk,hastalık ve açlık kıyısında yüzdüğümüz dakikalarda bile olsak yılmadık,motive ettik birbirimizi.Çalışmaya başlamadan evvel kantinden ve çantamızdan materyaller edindik.Dışardan jeli jelileri mıcnıklayan deliler gibi gözüksek de bakışlara aldırmadık ve yılmadık.Tabi onları yemekten korumak zordu ama başardık.Kendi nefsimize ise öncesinde göz hakkımızı vererek doyurmaya çalıştık.Setimizi kurduk ve ya bismillah deyip çekimlere başladık.Kah sıkıldık,kah sızlandık ...Herşeye rağmen eğlendik dilerim eğlendiririz de...

Bu ilk denemeydi ,eminim kendimizi geliştirip daha güzel çekimler sunabiliriz gelecek günlerde ,yaparız bence.Yoldaşım Nelife teşekkürlerimi de sunarak ,bu kadar felsefeden sonra sizi jeli jelilerle başbaşa bırakıyorum.




Jelisan samuray kılıcıyla bir kelleyi ikiye ayırırken...






Jelisan samuray kılıcıyla bir kelleyi ikiye ayırırken ama başka bir açıdan...






Jeli Jeli Final Destination 4-Türkçesi:Jeli jeli Son Durak 4






Jeli jeli cemaati ve taptıkları IV.KESİK BAŞ JELİ





Jeli jeli kutsama töreninden...






Bütün jeliler toplandı toplandı,sordular niye ham yapıldık?






romantizma jeliler... ilk denemeydi





iki jeli bir fidanın güller açan dalıdır ...ikinci denemeydi






Jellylight...Böyle bir eli kimse reddedemezdi ve etmedi,herşey bir ısırıkla başladı ve herşey o ısırıklara olan bağımlılıkla devam etti,jellylight'te hayat sonsuza dek devam edecekti...







Ve beklenen an...İşte Awaking the Jellybons-Volume 1 'in set arkası ekibi,yönetmeni,prodüktörü,senaristi ve herşeyleri...Nelif ve bendeniz...

4 yorum:

  1. çook beğendimm yahuu... devamını sabırsızlıkla bekliyorumm =)
    yayında ve yapımda emeği geçen Elif ve Sahra ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. ah yorumun beni mest etti Raymecim,işallah gelecek ikimizin adına ben de teşekkür ediyorum ve izleyicim olduğun için pek bir mesut olduğumu da dillendiriyorum =)

    YanıtlaSil
  3. yaratıcı çalışmaları severim.bir de ayıcıklı siyah büsküvitler vardı:) onlardan da bekleriz

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum:)elbette bunu değerlendirmeye alalım hemen...

    YanıtlaSil