29 Kasım 2009 Pazar

Evren ağır mı işitir?

Evrenin kulakları sağır mıııı!!? Diye bağırmıştım geçenlerde...Bu soruya bazen diye yanıt verdim sonra , belki de her zaman duyması iyi olmazdı...Şu düzen ,denge ve bilgimizin üstündeki kader meselesinin işleyişi açısından yani...Yine de şikayetçi olmaya hakkım var,kim verdi bu hakkı peki,kendim verdim gitti...Bu arada evren mevren dediğime de bakılmasın yaratıcıdan gayrısı yalan...Birşeyi kalpten istersen olur der teyzem ama gereksiz şeyler istemeyeceksin...İstediğim şeyler o kadar çok ki bunların olmaması şaşırtmıyor beni,arzu halciler varmışya eskiden dert dinleyen saray katında,heh onlara gitsem git suya yaz isteklerini biz yardımcı olamayız derlerdi herhalde...Gerçi bir ben değilim ki,insan olmak böyledir,her zaman bir şeylere açsındır,birşeylerden yoksunsundur,birşeylere ulaşmamışsındır henüz vs vs...Zaten yemi ,suyu verilince susan varlıklar olsak ,yani hayat içgüdülerimizden ibaret olsa,biz biz olmazdık dünyadaki herşey de biz olurdu...Yalnızca şu var gerçekleşmedi diye mutsuz olmak işte buna her zaman hakkımız yok...Ruhun nefsi açtır ama gördüğü bir pastayı yiyemedi diye can vermez,hatta arada diyet yaptırmak gerek ruha yoksa rahata ,sefaya alışır da zamanı gelince yoksunluktan ölüverirsiniz.

Öylesine geldi ki uykum bu satırların gelecek miydi bilinmez sonu yerine rüyalarım beni sabaha tebessümle bağlatır mı diye düşünmekteyim, demek ki gitmeliyim...İyi geceler,iyi geceler,her kim geceye şahit oluyorsa ona iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder