29 Eylül 2009 Salı

konuşuyorum ama var mı dinleyen?

Aklıma bir şey geldi mi ya içimde patlar ya da bir yere boşalır.Burası olsun onları döktüğüm yer şimdilik.Bir arkadaşa anlatsan her aklından geçeni bir hafta geçmeden patlar ölür.
Her birimiz kendimizi anlatmaya programlanmış gibiyiz.Dinliyorsak güzelce de vardır elbet bir amacımız ,ya o kişiye sırılsıklamızdır ya da ondan başkası yoktur hayatımızda ve dinlemezsek kaybederiz onu vs.Çok genelledim biliyorum ama amacım sadece basit bir taslaktı. Beni hiç bir amacı olmadan ,söylediklerimi cidden merak ederek dinleyen -ama sıra bana gelsin de konuşayım artık diye de değil gerçekten içtenlikle dinlemekten bahsediyorum- var mıdır? Varsa onu hemen keşfedip,kıymetini bilmeliyim.Sen ne iyi varlıksın ki benim zırvalarımı merak ediyor ve dinlemek istiyorsun demeliyim.Haksızlık etmeyeyim belki bir beki iki kişi vardır dinlemeyi bilen amma onları da sıkıp sıkmadığımı bilmiyorum.Bazen karşınızdaki car car konuşur ve Allah'ım nolur sussa dersiniz ya bunun nesnesi ya bensem.Bilemeyiz bunları canım,insan olarak görevimiz kendimize eksiklik hissettirmemek yoksa da varmış gibi davranmak vs vs...Yani öyle heralde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder