22 Eylül 2009 Salı

başlığını arayan yazı

Keşke bu yazının başlangıcını oluşturan şu anki cümlem gibi açık olsaydı yazacaklarım.Neyi niye yaptığımı bilebilseydim...Hatta saçmasapan bir sürü cümle girintileri yığılabilir üstüste ama umursamıyorum...Yarın yaşarsam güzel birgün olacak gibi ve şuan aklıma takılan şeyi yarın o kadar da umursamayacağım.Ya yarın bitince?İşte burada olasılıklar söz konusu:
ihtimal 1:Beynimde dönüp orayı burayı uyarıp ,rahatsız eden kuvvet yarın ki değişikliğin etkisiyle azalıp zamanla buharlaşacak-uzak olasılık-
ihtimal2:Bu garip şey yarın uyumuş gibi yapıp, ertesi gün şiddetli bir biçimde tekrar hortlayacak-kuvvetli olasılık-

Anlayamadığım şey bu benden mi kaynaklanıyor yoksa yargımın nesnesinden mi?İkincisine inanmayı çok istiyorum.Güvendiğim arkadaşlarımı arayıp soruyorum hatta.Bu benim zayıflığımdan mı?Bu mantıksız mı?Hayır,diyorlar,sen hayatın getirdiklerine yanıt veriyorsun sadece,çünkü hayattan istediklerini seçebiliyorsun...Bu cümleleri beni öylesine rahatlatıyor ki kendimle gurur duyuyorum bir süre ,belki yarım saat kadar...Sonra diyorum peki şimdi ne olacak...Hayat beni karşılaştırdı veistediğim şeyi verdi yani epey efor sarfetti ya şimdi köşesine çekilirse,herşeyi bana bırakırsa?Olmaz işte yapamam o zaman,biliyorum bazı şeyler gizli hamleleri gerektirir.Farkettirmeden tatlı tatlı ilerlersin bir de bakarsın ki yanındasın ama bu öyle değil.Her yeni şey 'bu öyle değildir'dir ya zaten 'ama bu farklı'dır hani.Bunun da bir önemi yok ,önemli olan şuana yapışanlar...

Güzel vaaz veririm bazı.Para,sevgi,ahlak vs konularda öğüde muhtaç olmaktan çok laf salatamla kafalarını boşaltmak isteyenler yardımcı olurum yani.Amma velakin bu öğütlerden tekine inanıyor musun deseniz,bilmem inanıyorum galiba ama inanmak olasıklar karıştığı durumlarda sonucu ne kadar etkiler diye sorarım.Ve sordum:Ne kadar etkiler?


Soyut korunağım olur bazen,şu anki gibi.Sanki ona sığınınca yok olacak gibi oysa ben bu sayfaya gizlediğim şeyi açıkca görebiliyorum başkası görse ne görmese ne?Gördüğüm şeyin yüzünü çizebilirim,sesini duyabilirim ya da ona aşık olabilirim bu sayfada ...Evet tam burada ...Şuan yakın geleceğin gölgesini kendinden evvel düşürdüm buraya ,dilerim kendisi geldiğinde gölgesi hala burada olur ,ya da gelmezse o gölge beni boğmadan yok olur gider...

Uykum var ...Yarın yola çıkacağım ve şu an uyumak için en fazla 3 buçuk saatim var.Ben gıkımı çıkarmam da gözlerim beni ele verirse annem pek acır bana.Acınmayı sevmem o halde yatma vakti hem bundan hem uykudan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder