26 Eylül 2009 Cumartesi

Git de yat dedi bilge

Kahvemi içeli çok oldu,etkisi geçmiş olmalı ki beynim yatağa git komutunu şiddetle veriyor.Yine de çok az daha kalacağım.Gözlerimdeki kırmızılar ,beyazların oranını geçmeyecek kadar tabi.Nasılsa hemen uyumuyorum -eğer üzerimden bir buldozer geçmiş gibi hissetmiyorsam- şöyle bir gün değerlendirmesi ya da duygusal bir günümdeysem bildiğimiz hayaller,pembeler falan.Geceleri insana pek çok şeyin mümkün gelmesine bayılıyorum.Aslında Allah'ın bizlere layık gördüğü pek çok yetiye hayranım.Tabi bu başımızı derde sokmayacak kadar mükemmel olduğumuz anlamına gelmiyor ama bu olsa olsa yine bizim hatamız.Aslında ağzım kurudu ama mutfağa gitmeye üşeniyorum.Bazen bu kadar tembelim işte.En iyisi yatayım ben saçmalamaya başlayacağım sinyalleri aldım çünkü ve bu iyi olmaz.Cidden sonra beni birisi gibi şarapçı diye nitelersiniz.Ama değilim gerçekten hatta içkiden nefret ederim.Sadece insanların alışkanlıkları farklı diye onları hor görmüyorum aksine neredeyse eşitim bu yüzden kendileri gibi değerlendiriyorlar.Kırmadım kimseyi değil mi?Yani şarap içsem şarapçı denilmesi sorun olmazdı aslında şaka olduğu sürece şimdi de sorun değil de neyse bu cümle bitmeyecek.Zorlamayın sevmiyorum içkiyi.Tütün içkiyi de öyle hani duman çıkan çubuğu .Temiz aile çocuğuyum demiyorum-belki öyleyimdir- daneyse ya sallayın kime ne?Herkes tercihini yaşar,yaşasın,insanlar birbirini sevsin,embesil olmasın bol bol okusun bol gülsün ve refah içinde yaşasın vs...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder